Zakupy

1. Czas realizacji
Termin wysyłki zależy od dostępności produktów i wybranej formy płatności, a czas dostawy zależy od wybranej przez Ciebie formy dostawy.

W przypadku złożenia zamówienia na kilku produktów, wysyłka całego zamówienia jest dopasowana do produktu, który ma najdłuższy czas wysyłki. Mozesz to zmienic wysylając nam wiadomość lub wpisując to w uwagach. Wowczas wysylka bedzie etapowa.

PŁATNOŚĆ
Płatność przelewem – w tym przypadku, czas realizacji zamówienia jest zależny od momentu, w którym została zaksięgowana wpłata. W zależności od banku przeciętnie zajmuje to do dwóch dni roboczych. 

FORMA DOSTAWY
  • Firma kurierska DPD zazwyczaj dostarcza zamówienia w 1-2 dni robocze od nadania. 
  • Poczta Polska standardowo dostarcza przesyłki w czasie deklarowanych 2 dni roboczych. Wysyłamy tylko przesyłką priorytetową.
2. Do wyboru masz następujące formy płatności:
Przelew - wpłaty należy dokonać na wskazany numer rachunku bankowego. Przelew można zrealizować na poczcie, przez Internet albo w banku. Po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie, rozpoczniemy realizację zamówienia. 
Dane do przelewu:

  • PLANTISS Tomasz Nowak
ul. Rodzinna 1
97-300 Piotrków Trybunalski

  • Numer konta: 49249010570000990093022623
3. Koszt dostawy 

Zależnie od ilości oraz wagi zamawianych przez Ciebie produktów, wybranej formy płatności i własnych preferencji, możesz wybrać jedną z form dostawy: 

  • Najszybsza i najbezpieczniejsza: Firma kurierska - dostawa jest realizowana przez firmę kurierską DPD. Wybierając kuriera zapewniasz sobie wygodę oraz pewność, że Twoje zamówienie dotrze na czas za niewielką cenę. Ponadto, na Twój adres email zostanie wysłany link do strony, na której na bieżąco będziesz mógł śledzić, gdzie w danym momencie znajduje się Twoja przesyłka. 
  • Najtańsza: Poczta Polska to najtańszy sposób przesyłki.
  • Najłatwiej: Odbiór osobisty jest najłatwiejszym sposobem odbioru zamówionych towarów - zapraszamy do siedziby firmy. Przy odbiorze osobistym nie ponosisz dodatkowych kosztów.

Koszt dostawy

Całkowity koszt dostawy Twojego zamówienia poznasz, gdy dodasz wszystkie produkty do koszyka i wybierzesz interesującą Cię formę dostawy oraz metodę płatności - w podsumowaniu wyświetli się całkowita kwota do zapłaty. 
4. Reklamacje i zwroty

Reklamacje

Zanim odbierzesz przesyłkę, zawsze najpierw sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, doradzamy odmówienie przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami telefonicznie: +48.570 55 88 22 

Po pokwitowaniu odbioru paczki, jest możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera, jeśli stwierdzisz jakieś niezgodności, możesz sporządzić protokół rozbieżności, który jest podstawą do reklamacji. W przypadku, gdy zakupiony towar ma wady fabryczne albo jest niezgodny z opisem, postępuj zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną: 

Wyślij do nas towar, który chcesz zareklamować- dołącz także pisemne oświadczenie zwrotu, w którym przedstawisz dokładne powody reklamacji produktu, żądaną formę rekompensaty oraz wybrany adres zwrotny, a także numer konta, na który zostaną zwrócone pieniądze (zależnie od decyzji podjętej przez sklep).

W ciągu 14 dni od chwili otrzymania Twojej przesyłki, mailowo lub telefonicznie zostaniesz poinformowany o rezultacie postępowania reklamacyjnego.

W przypadku, gdy Twoja reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia, w którym została podjęta decyzja, poniesione przez Ciebie koszty zostaną zrekompensowne przez: dokonanie naprawy reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu albo zwrot pieniędzy.

Gdy reklamacja zostanie rozpatrzona negatywnie, otrzymasz szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji. W ciągu 14 dni roboczych, reklamowany produkt zostanie odesłany do Ciebie na nasz koszt. W przypadku uregulowania płatności kartą płatniczą zwrot pieniędzy zostanie wykonany na kartę.

W razie jakichkolwiek wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: zadzior@zadzior.pl lub telefonicznie: +48.570 55 88 22. Udzielimy Ci porad, jak szybko i co najważniejsze bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

Zwrot produktów 

Wedle obowiązujących ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość przepisów, każdy klient ma prawo zwrócić zakupiony produkt w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy. Przepisy te dotyczą wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosują się jedynie do sprzedaży towaru osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celach niezwiązanych z działalnością zawodową lub gospodarczą. 

Zwracany produkt nie może nosić żadnych śladów używania - wszystkie elementy muszą być kompletne i fabrycznie zapakowane, a towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w niezmienionym stanie. W przypadku, gdy te warunki nie zostaną spełnione, produkt nie zostanie przyjęty.

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:

Przyślij zakupiony towar w nieuszkodzonym stanie oraz w oryginalnym opakowaniu razem z całą jego zawartością.

Do przesyłki dołącz pisemne oświadczenie, w którym zaznacz chęć zwrotu produktu oraz numer konta, na które zostanie przelany zwrot pieniędzy. W ciągu 3 dni roboczych od momentu otrzymania Twojej przesyłki, zweryfikujemy stan przekazanego towaru, to znaczy: czy na pewno nie nosi śladów użytkowania, czy nie został w żaden sposób uszkodzony albo zniszczony oraz czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością.

W przypadku, gdy nie zostaną odnotowane żadne przeciwwskazania, na Twój adres email wyślemy informację o tym, że zwrot produktu został rozpatrzony pozytywnie. Na uprzednio wysłany numer konta w ciągu 7 dni zostaną wysłane pieniądze. W przypadku, gdy płatności za towar były dokonywane kartą płatniczą zwrot pieniędzy będzie wykonany na kartę.

W przypadku, gdy Twój zwrot towaru nie zostanie rozpatrzony pozytywnie (ze względu na stwierdzone uszkodzenie towaru albo oznaki użytkowania), na wskazany wcześniej adres email zostanie do Ciebie wysłana informacja o odmówieniu przyjęcia zwrotu towaru. Towar zostanie odesłany na wskazany przez Ciebie adres zwrotny w ciągu 7 dni roboczych.

Formularz zwrotu PDF

Pobierz 
Pomoc       Zakupy       O Nas      Kontakt
Copyright ©2019 Zadzior, All Rights Reserved.
Ta strona może korzystać z Cookies.
Ta strona może wykorzystywać pliki Cookies, dzięki którym może działać lepiej. W każdej chwili możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach swojej przeglądarki. Korzystając z naszego serwisu, zgadzasz się na użycie plików Cookies.

OK, rozumiem lub Więcej Informacji
Informacja o Cookies
Ta strona może wykorzystywać pliki Cookies, dzięki którym może działać lepiej. W każdej chwili możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach swojej przeglądarki. Korzystając z naszego serwisu, zgadzasz się na użycie plików Cookies.
OK, rozumiem